BLOGas.lt
Pigūs skrydžiai
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Labas pasauli! Mes atkeliaujam!

Musu kelione i Slovenija prasidejo Kaune. Ne negalvodamos pasirinkome skrydzius lektuvu: patogiau, paprasciau ir susitaupo laiko. Musu marsrutas: Kaunas - Diuseldorfas (Vokietija) - Triestas (Italijos miestas Slovenijos pasoneje).

Nors truko miego, nes pirmasis skrydis buvo labai ansktyvas, taciau dziaugemes galimybe isgerti puodeli kavos Vokietijoje. Taigi, per mazdaug 6 valandas sugebejom apkeliauti puse Europos. Musu ekipazas pasizymi nemenka skrydziu baime, bet nepaisant to, lektuvu teikiamos naudos keliaujant nepaneigsime. Puikus skrydziai, kaip niekad nuostabus stiuardesai, padovanoje gera doze smagaus juoko, o svarbiausia - sutaupytas brangus laikas. Beje, kaunieciu ekipazui su skrydziais sekesi kiek prasciau, nes sugedo ju orlaivio variklis. Musu skrydis buvo diena veliau ir suzinojome, jog skridome butent sutaisytuoju kito musu ekipazo lektuvu.
Kelionei is Triesto oro uosto i pati miesta pasirinkome autobusa. Greita, patogu, pigu. Keliaudamos po Triesta ir jo apylinkes taip pat naudojomes viesuoju transportu. Tai puikus budas greitai keliauti, niekur nepaklystama, negana to - atsirado gausybe savanoriu, kurie neprasyti mums nurode kur islipti, ka pamatyti, kaip geriausiai pasiekti tam tikrus objektus.
Svarbu pamineti, kad vidurvasaris Italijoje sauletais orais musu nepalepino, veikiau priesingai - pasitiko milzinisku veju ir negailestinga liutimi. Todel musu pirmojo ir vienintelio vakaro Trieste metu dziaugemes galimybe naudotis automobiliu. Kaip visa tai nutiko? Svarbu pamineti, jog musu ekipazas nera linkes apsistoti viesbuciuose, hosteliuose ar kitokiose apmokestintose vietose. Visada renkames apsistojima pas pazistamus ar kitus zmones, kurie savanoriskai keliautojams siulo nakvyne. Taigi, ir musu kelione i naujojo pazistamo Gregoro namus Trieste buvo butent automobiliu, nes sis draugiskai pasiule pavezeti. Faktas, jog automobilis jokiais budais nepasizymi draugiskumu gamtai, taciau si karta dziaugemes galimybe patogiai isvaziuoti is papliupusio miesto. Be to, Gregoras, vezdamas pro apylinkes pravede mums nedidele ekskursija.

Kita diena musu lauke kelione is Triesto i Slovenijos kaimeli Pliskovica, kuriame ir apsistosime ateinancia savaite. Si karta kur kas mieliau butume pasinaudoje tarptautiniu autobusu paslaugomis. Mat is savosios salies musu pasitikti atvaziave slovenai niekaip negalejo rasti kelio atgal. Kaip minejome anksciau, vertiname brangu laika, kuris sikart susigaiso. Bet zinoma, paklysti gali kiekvienas ir mes tikrai nepykstame. Be to - jeigu nebutumeme rade kelio, jau buvome pasiruose Planus “B” ir “C”. Planas “B” - Pliskovica pasiekti ne tiesiai, o ilgesniu keliu pakrante. Planas “C” - automobili vairaves slovenas zinojo kelia i Slovenija is Romos. Taigi, butumeme mielai leidesi i Italijos sostine, nes juk “visi keliai veda i Roma” ir padare trizenklio skaiciaus kilometru rata, ir galiausiai sekmingai pasieke Slovenija. Taciau siais planais nepasinaudojome, nes pagaliau surade tinkama kelia, vakarop pasiekeme Pliskovica.